قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل L

پکیج های دیواری ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می باشند از نوع پکیج های تک مبدل بوده و مدلهایی که دارای حرف M ، K ، E و L می باشند از نوع پکیج های دو مبدل می باشند. همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.

مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک (BITHERMIC) ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل (Double Gas Water Heat Exchanger) بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل (Burner) گرم می شوند.

در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک (MONOTHERMIC)، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی. پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top