تعمیرات پکیج ایساتیس در مشهد

به منظور آگاهی بیشتر شما عزیزان، توضیحات کاملی و تخصصی در ارتباط با خرید پکیج دیواری ایساتیس به شرح ذیل ارائه می گردد.
مشخصات پکیج دیواری ایساتیس:

پکیج دیواری ایساتیس :

رادیاتورو پکیج و دیگر محصولات گرمایشی یکی از برندهای معتبر و بنام این حوضه در شرکت گرما آفرین ایساتیس واقع در شهرک صنعتی یزد می باشد. جهت محاسبه ظرفیت پیک دیواری ایساتیس با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری و سازه و متراژ ساختمان می توان ظرفیت حرارتی را تعیین نمود.اما به طور سرانگشتی در مناطق معتدل به ازای هر مترمربع از فضای ساختمان (که دارای ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند) می توان ظرفیتی معادل 150 کیلوکالری بر ساعت را جهت تأمین گرمایش و تأمین آبگرم مصرفی در نظر گرفت.
در تمامی مدل های پکیج زمینی یا دیواری ،استفاده از سختی گیردر مسیر ورودی آب به دستگاه توصیه می گردد، چرا که نصب سختی گیر جهت طول عمر و جلوگیری از رسوب زدایی زود هنگام مبدل های حرارتی پکیج دیواری ایساتیس امری واجب است. در انتخاب مدل پکیج دیواری ایساتیس حتی الامکان از مدل های فن دار انتخاب شود.چرا که تأمین هوای احتراق در پکیج دیواری فن دار می تواند ،از فضای خارج محیط گرم شونده تأمین گردد و همچنین گازهای حاصل از احتراق به صورت اجباری و با فشار فن به بیرون هدایت می شوند .

انواع مدل پکیج های دیواری ایساتیس:

پکیج دیواری ایساتیس مدل New Star 26II/3011ff
پکیج دیواری ایساتیس مدل نیواستار در دو مدل 30IIff و 26IIff تولید می شود. در مدل 26IIff ایساتیس با ظرفیت حرارتی نامی 26000 کیلوکالری در ساعت مناسب برای فضای تا 170 متر مربع و در مدل 30II ff با ظرفیت حرارتی نامی 30000 کیلوکالری در ساعت مناسب برای فضا تا 270 متر مربع با شرایط آب و هوایی معتدل طراحی و عرضه می شود.هر دو ظرفیت مدل نیو استار ایساتیس فن دار و همراه با نمایشگر دیجیتال می باشد. نیو استار ایساتیس بهترین نوع پکیج دیواری ایساتیس برای سیستم گرمایش از کف می باشد.

پکیج دیواری ایساتیس مدل کاریز در سه ظرفیت 26000 ، 30000 و 38000 کیلوکالری در ساعت تولید می شود.
1- مدل 26000 مناسب برای فضاهایی تا 170 مترمربع می باشد.
2- مدل 30000 مناسب برای فضاهایی تا 270 متر مربع می باشد.
3- مدل 38000 مناسب برای فضاهایی تا 350 متر مربع می باشد.
پکیج دیواری ایساتیس کاریز در تمام ظرفیت ها فن دار بوده و دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد.

جهت راهنمایی می توانید با شماره تماس 09150406110 تماس حاصل نمایید . با تشکر

2 در مورد “تعمیرات پکیج ایساتیس در مشهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top