تعمیرات آبگرمکن مشهد

خدمات فنی دلتا گسترپکیج مفتخر است در زمینه تعمیرات انواع آبگرمکن های دیواری در خدمت شما باشد شما نیز می توانید با شماره تلفن 09150406110 تماس حلصل فرمایید .
در فصل زمستان آب گرم مدار گرم کننده را تأمین میکند.وقتی شیر آب گرم مصرفی باز شود با عبور جریان آب از سنسور فشار میکروسوِئیچ این سنسورفعال شده و با ارسال فرمان به شیر سه طرفه برقی از طریق برد کنترل الکترونیک ،مدار رادیاتور ها موقتاً قطع شده و آب مدار گرم کننده به مبدل حرارتی ثانویه پوسته – لوله هدایت میشود. به این ترتیب آب گرم مصرفی به صورت فوری تأمین میگردد.بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی شیر سه طرفه برقی به طور خودکار آب گرم مدار گرم کننده را به مدار رادیاتور هدایت میکند.

روش عملکرد تابستانی
در این حالت پکیج دیواری تنها در زمان نیاز به تأمین آب گرم مصرفی به‌صورت خودکار روشن می‌شود. هنگامی‌که مصرف‌کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز می‌کند، فرمان روشن شدن مشعل از طریق میکروسوئیچ سنسور فشار بورد کنترل الکترونیک صادرشده و آب گرم مصرفی با بهره‌گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته ولوله به‌صورت فوری تأمین می‌شود. با بسته شدن آب گرم مصرفی بلافاصله دستگاه خاموش خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top